Pentru folosirea corectă a modulului ”Webinar”, puteți realiza următoarele etape:

  • Selectați o întâlnire, apăsând pe unul dintre link-urile din pagină.
  • Pentru a lua parte la întâlnirea programată, alegeți din meniul din dreapta unul dintre butoanele:

Alăturați-vă prin aplicația Zoom” sau “Alăturați-vă prin browserul Web“.

  1. ”Alăturați-vă prin aplicația Zoom” vă redirecționează către pagina de descărcare a aplicației Zoom. Descărcați aplicația, o instalați urmând să dați din nou click pe butonul “Alăturați-vă prin aplicația Zoom”. De data aceasta, selectați deschiderea link-ului cu aplicația instalată anterior.
  2. ”Alăturați-vă prin browserul Web” vă deschide întâlnirea direct în pagina de internet.
  • Primul pas este să acceptați condițiile pentru folosirea platformei,
  • Al doilea pas este introducerea Numelui și Prenumelui,
  • Al treilea pas este activarea difuzoarelor calculatorului dumneavoastră. Acest lucru se face apăsând pe butonul “Join with Computer Audio”.
  • Al patrulea pas este activarea microfonului și a camerei web. Acest lucru se face apăsând iconițele 

care se găsesc în partea stângă, în colțul de jos al aplicației.